środa, 5 czerwca 2013

I znów zaniedbałam :(

Tak wiem znów mi wstyd bo od mojego postu urodzinowego minęło trochę czasu :(
Jedyne czym mogę się usprawiedliwić to pobyt u mojej mamy no ale on trwał zaledwie miesiąc.

U MAMY :)
Uwielbiam te krótkie chwile spędzone razem z nią. Zawsze staram się posiedzieć u mamci jak najdłużej. Niestety ile to by nie było to i tak dla nas za mało :(  No i na dodatek tym razem mama musiała chodzić do pracy :( ale za to mój pobyt zaczepił o długi weekend :)

Więc z okazji długiego weekendu i wolnego mojej mamy postanowiłyśmy się przejść po Nowogardzie. Jak to człowiek jako młody nie zauważa piękna otaczającej go miejscowości. Dziś jako już dorosła osoba wpadająca od 7 lat tylko na chwile do Nowogardu widzę to piękno. A więc wybierając się na spacer wzięłam aparat i uchwyciłam to piękno miejscowości w której wychowywałam się.


























 I jak Wam się podoba mój piękny Nowogard?
Oczywiście na dzierganie tez był czas i nawet jak pogoda na to pozwalała to szłam pod fontannę na ławeczke i dziergałam na świeżym powietrzy. A o moich wyrobach zrobię następnego posta :)

2 komentarze: